آموزش گام به گام نصب LAMP در لینوکس و کانفیگ کامل وب سرور

زیرا همه میخواهند سروری را انتخاب کنند که حداقل ویژگیهای اصلی را برای انتخاب شدن، داشته باشد. در بیشتر موارد، استفاده نکردن از حساب یوزر خوب است و می تواند اکثر کار ها را انجام دهد. عملکرد بالای سرور معمولا حاصل از دو عامل امنیت و سرعت است که در بخشهای پیشین آنها را توضیح دادیم. از بین تمام نکاتی که در هنگام انتخاب سرور مجازی باید رعایت کنید، چند نکته از همه مهمترند که در این بخش آنها را مطرح میکنیم. این به این معناست که اکثر ما نمیدانیم که یک سرور مجازی ایران یا خارج چه ویژگیهایی باید داشته باشد تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. این موضوع که سرور مجازی شما توسط شرکت هاستینگ مناسبی ارائه شده باشد بسیار اهمیت دارد و بهتر است که حتما در این باره تحقیقاتی را انجام دهید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله، موقعیت جغرافیایی سرور مجازی امری حیاتی است. بخش که از این بخش برای تنظیمات و ابزارهای مربوط به پنجره اتصال به سرور استفاده می شود. این که شما صلاح میدانید برای وب سایت خود از سرورهای رایگان استفاده کنید یا نه، کاملا به خود شما مربوط است و در اینجا تصمیم گیرندهی اصلی شما هستید. ​​!

کرک سرور مجازی

سیستم عامل سرور یک پلتفرم نرم افزاری است که بهینه بودن منابعی مانند ، حافظه ، دیسک ذخیره سازی و اتصالات مربوط به شبکه را جهت پاسخگویی به نیازهای کاری سرور تضمین می کند. منعطف بودن سرورهای مجازی به این معناست که شما بتوانید، سرور مجازی خود را طبق نیازهای خود به خدمت بگیرید و از انواع پلاگینها و نرم افزارها برای کنترل آن استفاده کنید. امنیت: امنیت سرور مجازی یکی از مهمترین نکاتی است که همیشه باید به آن توجه کنید. برای اجرا و ترمینال لینوکس برای ویندوز ۱۱ شما باید ابتدا را نصب کنید. بکآپگیری کامل و صحیح از دادهها قبل از نصب لینوکس بسیار حیاتی است. این نوع سرور کاملاً کاربرپسندانه بوده و کار کردن با آن بسیار آسان است. اولین نکتهای که بهتر است هنگام خرید سرور مجازی به آن توجه کنید، فاصلهی زمانی و جغرافیایی کشور مد نظر با محل زندگی شماست. همچنین این شرکتها برای سرورهای مجازی رایگان معمولا امنیت کافی را در نظر نمیگیرند و همین مورد به تنهایی میتواند باعث نابودی وب سایت شما شود. پس از اتمام این آموزش، تمام مراحل پایه را برای نصب در لینوکس یاد می گیرید. ​​&;​.

وب سرور لینوکس چیست البته در ادامه آموزش، نحوه نصب یک محیط گرافیکی برای توزیع لینوکس نصب شده را نیز آموزش خواهیم داد تا این محدودیت در صورت نیاز برطرف شود. علاوه بر اینها شما باید تفاوت زمان بندی بین محل زندگی کاربران و سرور مجازی را کاملا در نظر بگیرید. برای مثال، سرور مجازی انگلستان و آلمان برای میزبانی وب و اپلیکیشن مناسب است، در حالی که سرور لهستان و فنلاند برای ترید و انجام پرداختهای بینالمللی به کار میروند. رابط کاربری ویندوز بسیار آشنا و ساده است، در حالی که رابط کاربری لینوکس برای کاربرانی که با آن آشنایی ندارند، یادگیری آن کمی سخت است. این در حالی است که میزان تاثیر این سرورها بر وب سایت و بیزینس ما بسیار زیاد است و انتخاب اشتباه ما میتواند باعث افت کیفیت وب سایت ما شود. هر دوی این دستورات بسیار سر راست و آسان هستند. این موضوع میتواند برای شما بسیار تعیین کننده در رابطه با تفاوت سرور مجازی لینوکس و ویندوز چه می دانید؟ باشد. “سرور پاسخ نمیدهد” به این معنی است که مرورگر شما قادر به برقراری اتصال به اینترنت نیست. کاربران بازی های کامپیوتری می توانند با اتصال به این سرور به صورت آنلاین به انجام بازی های گروهی بپردازند.

البته میزان فاصلهی فیزیکی کاربران شما از دیتا سنترهای مورد نظرتان اگر خیلی زیاد باشد، آن تبادل و اتصال سریع انجام نمیشود و ممکن است که موجب افت مخاطبین شما شود. زیرا اگر که شما مخاطبینی بین المللی دارید، بهتر است از سرورهای مجازی خارجی استفاده کنید و اگر مخاطبین شما عمدتا در داخل هستند، بهتر است که از سرور داخلی استفاده کنید. اگر می خواهید کل پتانسیل این سیستم عامل را مستقیماً تجربه کنید، وقت را تلف نکنید! در این آموزش می خواهم نتیجه چند ماه تحقیق و بررسی خودم را در این خصوص در اختیار شما قرار بدهم تا بهتر تصمیم گیری کنید. ممکنه این دایرکتوری وجود داشته باشه اما محتویاتش خراب شده باشن یا کلا پاک شده باشه. روشهای بسیار گوناگون و متنوعی برای نصب وردپرس وجود دارد. البته روی اوبنتو به صورت پیشفرض سرور نصب نشده است اما اکثر دستگاه های لینوکس دارای کلاینت از قبل نصب شده هستند.