شکستن کد شروع رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک چیست ؛ بایدها و نبایدهای رژیم کتوژنیک اما تصور می شود که رژیم کتوژنیک اثرات مشابه داروهای ضد افسردگی معمولی داشته باشد ، اما برای تأیید آن نیاز به مطالعات بیشتر در انسان است. با توجه به اطلاعاتی که تا به این مرحله از رژیم سوئدی به دست آوردیم، متوجه شدیم که این رژیم میخواهد شما را به سمت خوردن مواد غذایی سالمتر و طبیعیتر سوق دهد. مرغ پخته و ریشریش شده و روغن زیتون را به ترکیب اضافه کنید. در طول رژیم، به خصوص در روزهای اول شروع، ممکنه به کلیه ها فشار وارد بشه که در صورت مصرف به اندازه آب این مورد رفع میشه. اما محققان تأکید کردهاند که باید تحقیقات بیشتری در این زمینه صورت بگیرد. بدن هر زمان که مقدار کربوهیدرات کمتری را دریافت کند چربی ها را در کبد به کتون تبدیل می کند که می تواند در سلول های مختلف از جمله سلول های مغزی مورد استفاده قرار بگیرد. به همین خاطر پیشنهاد میکنیم که پیش از شروع این رژیم، یا هر رژیم دیگری، ابتدا با یک دکتر و متخصص تغذیه مشورت کنید تا رژیمی متناسب با نیازتان، در اختیارتان قرار بگیرد.

رژیم کتوژنیک: کم کردن وزن بدون گرسنگی و کالری شماری اگر به رژیم کتوژنیک وگان یا گیاهخواری فکر می کنید، مهم است که با یک متخصص تغذیه در ارتباط بود تا به شما در برنامه ریزی یک رژیم غذایی سالم و متعادل کمک کند. سبزیجات در لیست غذاهای سالم به عنوان یکی از منابع اصلی برای دریافت مواد غذایی مورد نیاز بدن محسوب میشود. این مقاله یک راهنمای جامع برای افرادی است که میخواهند با استفاده از رژیم کتوژنیک، به بهبود وضعیت فیزیکی و روحی خود بپردازند و به سمت یک زندگی سالم و تعادلیافته حرکت کنند. در برخی از کشورهای آسیایی و آفریقایی، تا ۸۰٪ از مردم نیازهای اولیهٔ بهداشتی خود را از طریق طب سنتی برطرف میکنند. رژیم های کم کربوهیدرات و رژیم های کتوژنیک نشان داده اند که علائم اسکیزوفرنی را در مطالعات حیوانی و مطالعات انسانی در مقیاس کوچک تسکین می دهند. و رنگ های ایجاد شده روی نوار تست ادرار چه چیز را نشان می دهند؟

نوار تست ادرار 10 کاره را به راحتی می توانید از فروشگاه اینترنتی ما به نام دکتر استویا تهیه کنید. رژیم غذایی ناسالم: طبق مطالعات انجام شده خوردن قند زیاد می تواند یکی از دلایل اصلی ابتلا به بیماری کبد چرب غیرالکلی باشد. اگر کلسترول بالا یا سایر عوامل خطر بیماری قلبی دارید، باید قبل از شروع رژیم کتو با پزشک خود صحبت کنید. رژیم اتکینز بسیار محدودکننده شروع میشود، اما با گذشت زمان کمتر میشود و به فرد امکان میدهد تنوع بیشتری از غذاها را به رژیم غذایی خود اضافه کند. اطلاعات موجود در این مقاله بیشتر مربوط به رژیم کتوژنیک استاندارد است. جالب است بدانید که به گفته مطالعات؛ علت اصلی مشکلات سلامت زنان و همچنین مشکلاتی که در یائسگی ایجاد می شود، این است که بدن حالت قلیایی سالم، پیدا نمی کند.

چربی ها به اسیدهای چرب و اجسام کتونی شکسته می شوند. این عملکرد بین 3 تا 4 روز طول می کشد. این رژیم غذایی ممکن است به مدیریت اسکیزوفرنی از طریق همه مکانیسم های مختلف عملکردی که قبلاً بحث شد ، به ویژه از طریق افزایش سطح GABA و دور زدن نیاز به گلوکز به عنوان سوخت ، کمک کند. سرطان. در ادامه حال حاضر محققان در ادامه حال بررسی رژیم غذایی بهعنوان یک روش در ادامهمانی کمکی به جهت سرطان هستند، زیرا امکان دارد به روند کند شدن رشد تومور کمک کند. شما در طی دوره برنامه غذایی چه به هدف چاقی و چه به هدف لاغری به وزن مورد نظر خودتون میرسین.

بله. به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. رژیم های کتوژنیک باعث میشوند که این سوخت را به سرعت بسوزانید، بنابراین نیازی به ذخیره آن ندارید. بنابراین کاهش انسولین در بدن موجب کاهش رشد تومور می شود. به نظر می رسد که این وضعیت ناشی از نقص پس گیرنده ای در مسیر پیام رسانی با واسطه انسولین است (۳). هرچه سطح HDL شما بیشتر ازLDL” بد” باشد، خطر ابتلا به بیماریهای قلبی کمتر میشود. اگر میزان کتون در ادرار بسیار بالا باشد، این ممکن است نشاندهنده مشکلاتی باشد و بهتر است با پزشک مشورت کنید. این اتفاق معمولاً در مواقعی میافتد که مصرف قند و کربوهیدرات کم باشد، مانند در رژیمهای کتوژنیک یا در برخی موارد دیابت.

همچنین، در میان رژیمهای مناسب و مطلوب جهت کاهش وزن سریع، دارای رتبه 4 است. فت بمبها ترکیبی لذیذ از مواد غذایی کتوژنیک است که میتوانید آنها را به عنوان میان وعده، دسر یا جایگزینی برای وعده غذایی میل کنید. کتون ها ممکن است به سطح بالایی در خون برسند یا نباشند. به این صورت که، بدن برای تامین انرژی از کربوهیدرات و قندها استفاده میکند، حال اگر این مواد در بدن ما کم شوند، بدن به صورت خودکار شروع به سوزاندن چربیهای اضافی میکند. توی بخش قبلی راجع به رژیم پروتئین 14 روزه صحبت کردیم. به گزارش خبرنگار مهر به نقل از هلث لاین، مطالعات قبلی ارتباط بین رژیمهای غذایی خاص و کاهش خطر ابتلاء به بیماری آلزایمر را نشان داده اند. نسبت به نوار تست کتون خون ارزانتر است. یک مقاله در سال 2013 نشان داد ، به عنوان مثال ، دو زن مبتلا به اختلال دو قطبی نوع II که بیش از دو سال رژیم کتوژنیک داشتند ، هر دو با رژیم غذایی نسبت به دارو تثبیت خلق و خوی بهتری داشتند.

در این نوع رژیم آنلاین می توانید تمام شرایط و بیماری های خود را به طور موثر تنظیم و تغییر دهید. در حالی که در بسیاری از موارد این شوک، سبب میشود بدن، همچون زمانی که در حالت قحطی و بیغذایی قرار دارد، به جای استفاده از چربی، آن را ذخیره نماید تا برای فعالیتهای حیاتی خود مورد استفاده قرار دهد؛ به همین دلیل این شوک میتواند اثری کاملا عکس میل ما داشته باشد. پروتئین های دریافتی در رژیم 14 روزه پروتئین، به جای تامین انرژی سلولهای بدن، صرف عضله سازی میشه.

سبزیجات نشاسته ای با کربوهیدرات کمی کمتر در هر وعده شامل چغندر و هویج هستند. بشقاب خود را با سبزیجات غیرنشاستهای مانند اسفناج، لوبیاسبز، کلمبروکلی و هویج پرکنید. با نگاه کردن به رنگی که نوار کتون به خود گرفته است و با استفاده از یک جدول مقایسه، میتوان میزان کتون در ادرار را تخمین زد. به بیان ساده گلوکز یکی از اجزای کربوهیدرات هاس که به شکل گلیکوژن در بدن شما ذخیره میشه. به عنوان مثال مرحله اول رژیم دوکان بر روی غذاهای پر پروتئین تمرکز میکند، مرحله دوم سبزیجات را مجددا به آن اضافه میکند، مرحله سوم اجازه میدهد تا دو وعده غذایی آزاد در هفته داشته باشید و مرحله چهارم در مورد ثابت نگه داشتن وزن شما است.

دقت کنید اطرافش رو به سمت هم بیارین و بپیچید مثل یک توپ گرد و غلطان بشه. ایجاد رنگ صورتی پررنگ به سمت بنفش در رژیم کتوژنیک، گویا یک وضعیت خوب است و نشان دهنده این است که تولید کتون و همچنین چربی سوزی در بدن انجام می شود. برای تصور این مقدار خوب است بدانید یک موز شش اینچی 30 گرم و یک فنجان پاستا پخته 45 گرم کربوهیدرات دارد. این رژیم نه تنها به لاغری و کاهش وزن کمک میکند بلکه اثرات مثبتی نیز بر سلامتی قلب، سطح قند خون و کاهش التهابات بدن دارد. بدین دلیل هرگونه رفتار ناگهانی در مصرف شکر و کربوهیدرات ها به میزان کنترل نشده میتواند عوارض جبران ناپذیری روی بدن شما داشته باشد. برای استفاده روزانه از کیت تست کتون، زمان مشخصی را در نظر بگیرید. این رژیم لاغری به شما کمک میکند تا با سوزاندن چربیهای اضافی بدن، انرژی لازم برای فعالیتهای روزانه را به دست آورید.

مقدار کالری ۷۵ درصد مقدار توصیه شده روزانه برای وزن بیمار بود و مایعات به ۸۰ درصد مقدار توصیه شده محدود میشد.رژیم وایلدر با دستورالعمل مورد استفاده در مرکز پزشکی جان هاپکینز در حال حاضر هم خوانی دارد. پس حتماً همیشه یک بطری آب در کنار خود داشته باشید، و مطمئن شوید که در طول روز به مقدار کافی آب مصرف میکنید. این موضوع به افراد کمک میکند تا به صورت موثرتری و با کاهش عوارض جانبی معمول در رژیمهای کاهش وزن، وزن خود را کم کنند و آن را تا مدت طولانی حفظ کنند. این شرایط باعث افت قند خون می شود و می تواند منجر به آسیب مغزی شود. اگر دیابت نوع 2 به علت افزایش وزن ایجاد شده باشد این رژیم که باعث کاهش وزن می شود به کنترل دیابت کمک بسیاری میکند.  Th is post h᠎as  been c​re ated by GSA C ontent G en erator DEMO !

به عنوان مثال مطالعات انجام شده در مورد استفاده از رژیم کتوژنیک در اختلالات تشنج ، نشان می دهد که تعادل مناسب GABA د رخون منجر به ت ذهنی بهتر ، کاهش استرس و اضطراب می شود. به این شکل که بسته به میزان وزن آب بدن هر فرد، میزان کاهش وزن نیز در هر فرد طی رژیم کتوژنیک ممکن است متفاوت باشد و نمیتوان عدد خاص و ثابتی در نظر گرفت. اما به خاطر داشته باشید که باید به طور اصولی انجام شود. به طور کلی پزشکان به افراد توصیه نمیکنند که هر دو رژیم کتو و روزه داری را همزمان شروع کنند.

یکی از دلایل مشکوک که به اختلال شناختی در فرد منجر می شود ،داشتن سطح بالای التهاب در مغز است که از تجمع پلاک های آمیلوئید ناشی می شود که این مورد بیماری آلزایمر دیده می شود. مکانیسم عملکرد نحوه کار رژیم غذایی کتوژنیک بر افراد افسرده در حال حاضر مشخص نیست. بنابراین ، در حال حاضر فواید رژیم های کتوژنیک بر سلامت روان اثبات نشده است. کربوهیدراتها با این بیماری پوستی ارتباط دارند، بنابراین کاهش مصرف آنها ممکن است کمک کننده باشد. بنابراین میشه گفته خوردن غذاهای پرچرب و با پروتئین تقریبا متوسط، میتونه در نهایت به کنترل اشتهای شما کمک کنه. گاهی ممکن است با تشخیص اشتباه علائم تشنگی یا خستگی، به جای آب یا استراحت، به دنبال غذا باشید. بعدها راهبان ژاپنی که برای یادگیری مکتب زن بودیسم به چین آمده بودند با ماچا آشنا شدند و آن را به ژاپن بردند.

با گذشت زمان، سطوح بالای کورتیزول می تواند منجر به مقاومت به انسولین، تضعیف سیستم ایمنی بدن و در نهایت باعث تحلیل عضلانی شود، اگر به درستی مورد توجه قرار نگیرد. قیمت نوارهای تست کتون ادرار ممکن است بسیار متغیر باشد و بسته به مدل، تعداد نوارها در بسته، تولید کننده و از همه مهم تر کیفیت محصول متفاوت باشد. بسیاری مواقع زنان دچار کاهش قد نیز می شوند و این مسئله به افزایش شاخص توده بدنی می انجامد.

کادر ماهر و متخصص این متشکل از پرستار کودک ، پرستار سالمند و پرستار بیمار آمادگی دارد به صورت شبانه روزی به همشهریان گرامی خدمت رسانی نماید. آیا بدن ما به رژیم غذایی که داشته ایم به خوبی پاسخ داده است؟ دراین حالت بدن به دنبال یک منبع دیگر برای تامین انرژی است. 5. ممکن است نیاز باشد به کربوهیدرات برنامه غذایی فرد اضافه شود. با توجه به شرایط هر فرد و نوع تغذیه ای که دارد، این رنگ ایجاد می شود. سلول های سرطانی نمی توانند از کتون ها به عنوان سوخت استفاده کنند.

متابولیسم بدن فرآیندی پیچیده است و نمی توان آن را به سادگی درک کرد. به این فرآیند “کتوز” گفته میشود. تنها کاری که باید انجام بشه این هست که میزان مصرف کربوهیدرات کم و به جاش از پروتئین بیشتری توی برنامه غذایی استفاده بشه. آیا روز به روز سطح کتون تولیدی بالاتر می رود یا خیر؟ رنگ نوار تست کتون، هرچه بنفش تیره تر باشد به معنی این است که میزان کتون تولیدی در بدن بالاتر است. پس قبل از دریافت رژیم حتما به تخفیف هات سر بزنید. قسمت منحنی بالای هر گوجهفرنگی را برش بزنید. پیشنهاد می کنم به صفحه نمونه رژیم کتوژنیک سری بزنید تا اطلاعات بیشتر را دریافت کنید. فیلیپ فریمن کتابی نوشته به نام «چگونه داستان بگوییم» درمورد اثر کلاسیک «بوطیقا»ی ارسطو.

تحقیقات نشان داده اند که در حالت کتوز تولید یک انتقال دهنده عصبی مشترک در مغز به نام GABA افزایش می یابد. مقدار کربوهیدرات دریافتی در زمان انجام و رژیم کتوژنیک گیاهخواری با توجه به هدف سلامتی و نیاز شخصی متفاوت است. پرستاری زندگی برتر اکسین یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در زمینه ارائه خدمات مراقبت و پرستاری در منزل است. پروتئین اغلب محدود است. در رژیم کتو 70-80 درصد چربی، 20-25 درصد پروتئین و 5-10 درصد کربوهیدرات استفاده می شود. نوارهای تست کتون ادرار؛ برای سنجش میزان کتون موجود در بدن درهفته های اول شروع رژیم کتوژنیک بسیارکاربردی می باشد. نوار تست کتون ادرار راهی ارزان و ساده برای سنجش میزان کتون موجود در بدن می باشد.

آیا باید تغییراتی در برنامه غذایی و میزان فعالیت بدنی ایجاد شود یا خیر؟ شواهدی وجود دارد که نشان می دهد اختلالات اضطرابی مختلف ناشی از فعالیت ناکارآمد و کمبود GABA است. 6. ممکن است که شدت تمرینات و فعالیت بدنی فرد، بسیار بیشتر از حد مورد نیاز فعلی او باشد. این وضعیت یعنی رژیم غذایی فرد، مناسب و خوب می باشد. و یا داخل ماهیتانه حاوی کمی آبجوش، به مدت ۴۵ دقیقه قراردهید تا خوب بپزد. پیاز، پیازچه، ادویهها و سیر را با کره و یا کمی روغنزیتون تفت دهید.گوشت چرخکرده را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و چند دقیقه بپزد. حتی میتوانید برای دسر نیز یک تخته پنیر مخلوط یا انواع توتها را با خامه سفارش بدهید. این یک رژیم غذایی است که میتوانید طولانیمدت آن را دنبال کنید و لذت ببرید. نوار تست کتون ادرار؛ ماده ای به نام استواستات را اندازه گیری می نماید. به نظر میرسد یکی از کلیدواژههای ماندگاری که در دنیای رژیم تاثیرگذار است، “کتو” است.

شما میتونید برای درمان بی اشتهایی در ماه رمضان از درمان های خانگی بهره بگیرید. آیا رژیم کم کربوهیدرات بی خطر است؟ آیا بدن سوخت خود را از قند و کربوهیدرات به چربی تغییر داده است؟ افراد دارای دیابت نوع یک، برای سنجش میزان کتون بدن خود از آن استفاده می کردند. کتونها نوعی ترکیبات شیمیایی هستند که بدن ما در مواقعی که نیاز به انرژی دارد، از آنها استفاده میکند. کمبود منیزیم با بیماری های التهابی مانند؛ پوکی استخوان، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و عروقی، سندرم متابولیک، دیابت نوع2، مقاومت به انسولین و حتی سرطان در ارتباط می باشد. کربوهیدرات ها می توانند از 25-150 گرم در روز متفاوت باشند. عدس: همه حبوبات به دلیل کربوهیدرات بالا از رژیم کتوژنیک حذف می شود.

زمانی که بدن در محدودیت کربوهیدرات به سر می برد مجبور است که از چربی استفاده نماید.در نتیجه تولید کتون در بدن انجام می شود. در نتیجه برای سنجش کتون در رژیم کتوژنیک، ابزاری کاملا مناسب و کارآمد می باشد؛ همچنین نسبت به دو روش دیگر ارزانتر است . به عنوان مثال قرار گرفتن بدن در فاز کتوز و تولید کتون اثرات ضد التهابی دارد؛ گرسنگی را کاهش می دهد و حتی می تواند به بهبود قدرت شناختی بدن و پایداری قند خون کمک کند. در مورد چرخه کتوژنیک چطور؟ به هم خوردن تعادل آب و مواد معدنی در بدن، یک مورد دیگه از عوارض شایع رژیم کتوژنیک هست. بروکلی و قارچ را به صورت جداگانه بلانچ کنید. همچنین خوشحال میشویم نظرات و بازخوردهای شما را درمورد این مطلب بخوانیم. اما یکی از تاثیرات شگفت انگیز این نوع تغذیه اثرات آنها بر اختلالات مغزی است.

This  data has been cre at ed ​with the help of G᠎SA Content Generator  Demoversion !

آنها پیشنهاد میکنند که رژیم غذایی کتوژنیک میتواند با ایجاد تعادل سالمتر در میکروارگانیسمهای موجود در روده، از این بیماری و به دنبال آن از آلزایمر جلوگیری کند. در این شرایط، فرد به سرعت نیاز به درمان دارد. در قالب نان به ابعاد 8 در 4 یک کاغذ روغنی پهن کنید. هنگامی که بدن شما با رژیم غذایی سازگار شد ، ممکن است لازم باشد ماهانه یک یا دو بار برای آزمایش و تنظیم دارو به پزشک مراجعه کنید. اگر قند خون شما بیش از 240 میلی گرم در دسی لیتر باشد ، کتون ها را آزمایش کنید. سوخت و ساز بدن خود را با استفاده از خوردن پروتئین در صبح فعال کنید و این مواد را از بین تخم مرغ، ژامبون بدون چربی یا لبنیات انتخاب کنید. وقتی بدن در حالت کتوزیس قرار میگیرد، با استفاده از کتونهای حاصل از تجزیه چربیها انرژی خود را تامین میکند. یک هدف اصلی افزایش سطح کتون ها در خون است ، مولکول هایی که می توانند تا حدی جایگزین کربوهیدرات ها به عنوان منبع انرژی مغز شوند.

همین طور مشخص شده است که رژیم کتوژنیک می تواند باعث کاهش وزن شوند و به مبارزه با دیابت کمک می کنند. با این کیت ها میتوانید نیترات آب مصرفی را هم اندازه گیری کنید. مطالعات نشان داده اند که رژیم های غذایی که کتوزیس را ترویج می کنند برای کاهش وزن بسیار مفید هستند. یادتان باشد در رژیم کتوژنیک به علت استفاده از مواد گوشتی بدن برای اسیدی شدن آماده میشود. به این معنی که بدن وارد فاز کتون شده است یا خیر. با این حال، باید تحت نظارت پزشکی اجرا شود. تمامی مواد چاشنی خردل را با هم مخلوط کنید. چربیسوزی خودکار، قدرتی که در بدن تمامی انسانها وجود دارد. مصرف این میوه در رژیم کتوژنیک نیز بلا مانع است. این روش برای اندازه گیری سطح کتون بدن، قابل اعتمادتر و دقیق تراست؛ اما استفاده از آن هزینه بیشتری دارد. دقت داشته باشید که این روش، میزان دقیق سطح کتون موجود در بدن را نمی تواند تعیین کند.

در این مقاله به بررسی رژیم کتوژنیک و عوارض آن میپردازیم تا افراد بتوانند در شروع این رژیم، نکات مهم را در نظر بگیرند و با اطلاعات کافی اقدام به تصمیمگیری کنند. اینکه یک فرد بخواد تمام مواد غذایی مورد نیاز بدنش رو فقط از طریق یک وعده غذایی به دست بیاره، یه جواریی میشه گفت نشدنیه. این فاکتور به این معنی است که برنامه غذایی شما باید از سلامت متابولیک از طریق ارتقای عملکرد هورمونی سالم، حساسیت به انسولین و ریکاوری فیزیکی حمایت کند.

کتون ها در واقع اسیدهایی هستند که در خون ایجاد می شوند و از طریق ادرار از بدن دفع می شوند . از آنجا که رژیم کتوژنیک یک برنامه غذایی با مصرف کربوهیدرات بسیار پایین است و فرد در این رژیم با مخدودیتهای غذایی بالایی روبه رو است، از این رو برای جلوگیری از فقر ویتامینها نیاز است زیر نظر پزشک از برخی مکملهای غذایی در این رژیم غذایی استفاده شود. به کمک این تست، شما میتوانید بهتر مدیریت کنید که بدن شما چقدر کتون تولید میکند. به عنوان مثال، زمان بین شام و صبحانه. داده های پشتیبانی از استفاده از رژیم کتوژنیک به عنوان درمانی برای دو قطبی محدود است ، اما با این وجود چند مورد بالینی ثبت شده وجود دارد که امید بخش هستند. در خصوص نوار های کاغذی، واکنش دهنده به شکل مستقیم به درون کاغذ جذب می شوند.

یک روز معمولی در این رژیمغذایی میتواند با صبحانه سبوسدار خانگی و میوهخشک مخلوط شده با ماست یا شیر بدون چربی آغاز شود. این مهم است ، زیرا بسیاری از اختلالات روانی یک مشکل عمده دارند وآن هم کمبود تولید انرژی است. شکلاتهای چیپسی را در یک کاسه شیشهای ریخته و روی کتری گذاشته تا با حرارت کتری شکلاتها آب شود. این خوراک را میتوانید در کمتر از یک ساعت آماده کنید. این چاشنی را میتوانید در ظرف دربدار و در یخچال نگهداری کنید.

۲۰ دقیقه در فرگرم با دمای ۱۸۰ درجه قرار دهید. هایپرنسولینیسم مادرزادی با موفقیت با یک رژیم کتوژنیک درمان شده است (40 منبع معتمد). تنها حدود ۲۸ گرم پنیر چدار میتواند یک گرم کربوهیدرات، ۶ گرم پروتئین و مقدار قابل قبولی کلسیم تامین کند. در هنگام کاهش استفادهی کربوهیدرات، شما ممکن است دچار بیحالی و بیحوصلگی، سردرد، یبوست و یا دردعضلات شوید. در ادامه دستورتهیه سالاد و خوراک رژیمی هم برای شما آورده شدهاست. غذاها و خوراکیهای رژیمی بدون قند: این مواد غذایی اغلب حاوی شیرین کنندههای مصنوعی هستند. این نوارها دارای شیمیهای خاصی هستند که با کتونها واکنش میدهند و رنگ میدهند. اگر به مواد غذایی خاصی حساسیت دارید مثلا حساسیت به گلوتن. اگر به دنبال تغییرات اساسی در برنامه غذایی خود هستید یا به دلیل وجود بیماری زمینهای باید رژیم خاصی را رعایت کنید، بهتر است به دکتر متخصص تغذیه مراجعه کنید.