ارسال کنندگان برای یک بیماری همه گیر هدیه تعطیلات دیگر آماده می شوند – WSVN 7News | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


پورتلند، مین (AP) – این فصل تعطیلات گذشته بهترین زمان سال برای خدمات پستی ایالات متحده نبود: کارگران مریض و قرنطینه شده، انبوهی از بسته‌ها از خریداران ناخواسته پا به مغازه‌ها گذاشتند و بسته‌ها در لحظه آخر خراب شدند. از باربری های خصوصی شلوغ

کارکنان پستی که بسته‌ها و نامه‌های انباشته شده در مراکز توزیع را بازیابی می‌کنند، این بار در حالی که برای یک بیماری همه‌گیر دیگر آماده می‌شوند، آمادگی بیشتری دارند. اما موجودی کم محصول، پورت ها و اختلالات زنجیره تامین، عدم اطمینان جدیدی در مورد تحویل هدیه ایجاد می کند.

در حال حاضر کارگران شاهد افزایش بسته های تعطیلات هستند که از چند هفته پیش آغاز شده است.

بسیاری از کارگران می گویند، “اوه نه. اسکات آدامز، رئیس محلی اتحادیه کارکنان پست آمریکا در پورتلند، گفت.

خدمات پستی ایالات متحده و شرکت های حمل و نقل خصوصی UPS و FedEx استخدام خود را افزایش می دهند – حدود 230,000 کارگر موقت را جذب می کنند – و اقدامات دیگری را انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که آنها تحت فشار بسته ها قرار نخواهند گرفت.

ساتیش جیندل، از ShipMatrix مستقر در پنسیلوانیا، که داده‌های بسته را تجزیه و تحلیل می‌کند، گفت: انتظار می‌رود نزدیک به 3.4 میلیارد بسته در این فصل تعطیلات به سراسر کشور ارسال شود. 400 میلیون عدل در مقایسه با سال گذشته.

پس از گنجاندن کارت‌ها و نامه‌ها، خدمات پستی ایالات متحده می‌گوید که بیش از 12 میلیارد کالا ارسال خواهد کرد.

همه‌گیری هنوز اینجاست. مارک دیمونستاین، رئیس اتحادیه کارکنان پست آمریکا که بیش از 200000 کارمند پست را نمایندگی می کند، گفت: زنجیره تامین چالشی است که بر نحوه خرید مردم و نحوه حرکت محصولات تأثیر می گذارد.

به گفته جیندل، علیرغم وضعیت نامطمئن، خدمات پستی، UPS و FedEx در موقعیت بهتری برای رسیدگی به حجم حمل و نقل اوج قرار دارند و برخی از روندها می توانند به نفع آنها عمل کنند.

جیندل می‌گوید، افراد بیشتری نسبت به سال گذشته از فروشگاه‌ها خرید می‌کنند، و مردم زودتر سفارش‌های آنلاین را انجام می‌دهند، زیرا به وضوح از مسائل زنجیره تامین آگاه هستند. او گفت که علاوه بر این، با بازگشت کارگران به دفتر، لوازم اداری کمتری به خانه ارسال می شود.

او گفت که مهم‌تر از همه، حمل‌کنندگان پس از یک تجربه سخت و عقب‌نشینی در سال گذشته در حال تطبیق هستند.

مدیر کل خدمات پستی ایالات متحده، لوئیس دی جوی، که سال گذشته با انتقادهای شدید مواجه شد، اما در این ماه بهبودهای به موقع و کاهش تلفات عملیاتی را گزارش کرد، گفت که این سرویس برای بحران آماده است.

او گفت: “ما آماده ایم، پس بسته ها و نامه های خود را برای ما ارسال کنید.”

یک سال پیش، بیش از یک سوم پست‌های درجه یک خدمات پستی تا رسیدن کریسمس دیر رسید.

کامیون های تراکتور مملو از پست در خارج از برخی از تأسیسات دسته بندی پست رها شدند. بسته ها و پست ها در مراکز توزیع انباشته شده است. در بسیاری از موارد، تاخیرها به روزها و سپس هفته ها اضافه می شوند.

دو چیز به طرز دردناکی روشن است. نیروی کار بیشتر و فضای بیشتری مورد نیاز است – و روی هر دو در حال کار است.

برای مدیریت حجم، خدمات پستی بیش از 30000 کارگر غیرشاغل را به مشاغل فصلی اوج انتقال می دهد، 40000 کارگر فصلی را استخدام می کند و فضای اضافی را در بیش از 100 مکان اجاره می کند تا مطمئن شود که فضای بسته وجود دارد.

خدمات پستی بیش از 100 مرتب کننده بسته جدید را در اوایل نوامبر نصب کرد که بخشی از سرمایه گذاری برنامه ریزی شده 40 میلیارد دلاری طی 10 سال است. علاوه بر این، انتظار می رود بیش از 50 سیستم بسته که قادر به مرتب سازی بسته های بزرگ هستند تا قبل از دسامبر مستقر شوند.مقامات می گویند ظرفیت کل روزانه 4.5 میلیون بسته افزایش خواهد یافت.

UPS به نوبه خود بیش از 100000 کارگر فصلی را در سراسر کشور استخدام کرده است و همچنان به اضافه کردن هواپیما و اتوماسیون ادامه می دهد. این شرکت انتظار دارد تا پایان سال نزدیک به 90 درصد از بسته های خود را از طریق امکانات خودکار عبور دهد.

در همین حال، FedEx در حال افزایش نیروی کار در سراسر کشور به 90000 نفر در شرکت های عامل خود است. این شرکت می گوید اکثر این کارگران جدید بعد از تعطیلات می مانند.

علیرغم تمام اضافه کاری، حمل‌کنندگان توافق دارند که امسال سالی نیست که خریداران آن را به تاخیر بیندازند.

جیم مایر، سخنگوی یو پی اس گفت: «خرید تعطیلات خود را در اسرع وقت انجام دهید.

حق چاپ 2021 آسوشیتدپرس. حق چاپ ثبت شده است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.

به خبرنامه ما بپیوندید تا آخرین اخبار را مستقیماً در صندوق پستی خود دریافت کنید