اسرائیل اولین مورد نوع جدیدی از ویروس کرونا را شناسایی کرد


اورشلیم (AP) – وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی مدعی شد که اولین مورد نوع جدیدی از ویروس کرونا را در این کشور شناسایی کرده است.

اورشلیم (AP) – وزارت بهداشت اسرائیل می گوید اولین مورد نوع جدیدی از ویروس کرونا را در مسافری که از مالاوی بازگشته بود در این کشور شناسایی کرده است.

وزارت بهداشت روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که مسافر و دو مورد مشکوک دیگر در سلول انفرادی قرار گرفتند. وی گفت که هر سه واکسینه شده اند اما در حال حاضر وضعیت دقیق واکسیناسیون آنها در حال بررسی است.

نوع جدیدی از ویروس کرونا در آفریقای جنوبی شناسایی شده است که به گفته دانشمندان، به دلیل تعداد بالای جهش ها و شیوع سریع در بین جوانان در گوتنگ، پرجمعیت ترین استان این کشور، نگران کننده است.

روز پنجشنبه، دولت آفریقای جنوبی و شش کشور آفریقایی دیگر را “کشورهای قرمز” اعلام کرد که اتباع خارجی از سفر به اسرائیل ممنوع هستند. بازگشت اسرائیلی ها از این کشورها باید دوره ای از انزوا را پشت سر بگذارد.

اسرائیل یکی از اولین و موفق‌ترین کمپین‌های واکسیناسیون جهان را اواخر سال گذشته راه‌اندازی کرد و تقریباً نیمی از جمعیت یک واکسن تقویتی دریافت کردند. اسرائیل اخیراً این کمپین را برای کودکان پنج ساله گسترش داده است.

اما با این وجود، این کشور موجی از موارد جدید را در ماه‌های اخیر تجربه کرده است که توسط واریانت دلتا هدایت می‌شود، که اخیراً تحت کنترل قرار گرفته است.

حق چاپ © 2021 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، منتقل کرد، نوشت یا دوباره توزیع کرد.