به این آتش‌نشان مرخصی داده شد زیرا ظاهراً از واکسن کووید به عنوان دستمال توالت استفاده کرده است.


یک آتش نشان در لس آنجلس پس از متهم شدن به استفاده از نامه ای مبنی بر درخواست واکسیناسیون به عنوان دستمال توالت موقت، مرخصی گرفت. لس آنجلس تایمز.

این روزنامه گزارش داد که حادثه ادعایی توسط Stentorians از لس آنجلس در نامه ای خطاب به فرماندهان آتش نشانی و مقامات شهری در لس آنجلس گزارش شده است.

Stentorians که در وب‌سایت خود اعلام کرد که بیش از 300 آتش‌نشان سیاه پوست و امدادگر در منطقه را نمایندگی می‌کند، در نامه‌ای گفت که آتش‌نشان کاغذی را مالیده است که به او از درخواست واکسیناسیون شهر اطلاع داده است، الاغ او و کاغذ را رها کرده است. . . پایین. استنتوریان ادعا کرد که در نتیجه، مواد مدفوع روی کاغذ باقی مانده است بار.

دستور واکسیناسیون آتش سوزی لس آنجلس
رسانه های محلی این هفته گزارش دادند که یک آتش نشان لس آنجلس را متهم کرده اند که از اعلامیه واکسیناسیون به عنوان دستمال توالت موقت استفاده کرده است. امدادگر آتش نشانی فوق در 29 ژانویه در لس آنجلس، کالیفرنیا در آتش نشانی لس آنجلس در حال تهیه واکسن مدرنا COVID-19 است.
ماریو تاما / گتی ایماژ

این روزنامه گزارش داد که نام این آتش نشان علنی نشده است، اما این فرد در زمان وقوع حادثه ادعایی در اواسط نوامبر در ایستگاه آتش نشانی Pacific Palisades 69 همراه با آتش نشانی لس آنجلس (LAFD) و حداقل یک آتش نشان دیگر بود. .

LAFD گفت بار مسئولان در حال بررسی این موضوع هستند و در این بین به آتش نشانی مرخصی اداری با استحقاق داده اند.

شریل گتویزا، سخنگوی LAFD گفت: «اداره از جدی بودن اتهامات آگاه است و پس از اطلاع از این حادثه، اقدامات فوری را انجام داده است. بار.

استنتوریان در بیانیه ای که با آن به اشتراک گذاشته شد گفت بار آنها از مسئولان شهری و آتش نشانی خواستند تا “اقدامی سریع و فوری انجام دهند تا هر کارمند شهری را از احساس مشروعیت و تشویق نکردن اما توانمند برای رفتار شرم آور و تهدیدآمیز منصرف کند.”

رئیس آتش نشانی گفت که آنها “فراتر از وحشت” این اتهامات هستند و در بیانیه ای که با آنها به اشتراک گذاشته شد از “اقدامات اصلاحی قوی” حمایت کرد. بار.

نیوزویک از LAFD نظر خواست.

مقامات شهر لس آنجلس موظف به واکسینه شدن در برابر کووید-19 هستند و باید تا 18 دسامبر این واکسن را انجام دهند. شهردار اریک گارستی ماه گذشته به خبرنگاران گفت که کارگران شهری که ضرب الاجل اواسط دسامبر برای دریافت تزریق را رعایت نکرده اند یا هنوز مجوز معافیت واکسیناسیون را دریافت نکرده اند، “باید آماده باشند تا شغل خود را از دست بدهند.”

بر اساس داده های شهری که توسط ایستگاه خبری KNBC مستقر در لس آنجلس بررسی شده است، تخمین زده می شود که 77 درصد از تمام کارمندان شهر لس آنجلس تا اواسط نوامبر واکسینه شده اند. طبق گزارش محلی KCALTV، یک اتحادیه آتش نشانی لس آنجلس در اوایل این ماه علیه این شهر به دلیل درخواست واکسیناسیون شکایت کرد و یک دادخواست مشابه که توسط یک سازمان غیرانتفاعی به نمایندگی از آتش نشانی لس آنجلس ارائه شده بود، علیه درخواست واکسیناسیون مطرح شد.