“سر کابوی ترسناک” به اتهام توهین به 90 روز زندان محکوم شد – NBC Chicago



آدام هالینگزورث، فعال معروف به “کاوبوی سر وحشت” روز سه شنبه به اتهام توهین به دلیل مشاجره با قاضی شهرستان کوک به 90 روز زندان محکوم شد.

شیکاگو سان تایمز گزارش داد که اتهام تحقیر یک روز پس از آن مطرح شد که هالینگزورث، که وکالت خود را در پرونده ظلم به حیوانات به عهده دارد، بارها علیه قاضی مایکل مک هیل صحبت کرد و ادعا کرد که دادستان ها از شواهد خودداری می کنند.

هالینگزورث توسط معاونان کلانتر از دادگاه به سلول بازداشتگاه در اتاق مک هیل هدایت شد و پسرخوانده سیاه پوست خود را روی میز گذاشت. پس از یک ساعت حضور در اتاق، مک‌هیل پرونده را به یاد آورد و هالینگزورث حکم 90 روزه را صادر کرد.

مک هیل پس از کم اهمیت جلوه دادن مجموعه ای از وقایع که در آن هالینگزورث از زمانی که برای اسب سواری در بزرگراه دن رایان دستگیر شد در سال 2020 برای اسب سواری در بزرگراه دان رایان دستگیر شد یا دادگاه را مختل کرد، گفت: “شما این روند را به سخره گرفته اید.” خشونت علیه جوانان

“شما سعی کردید این کار را انجام دهید و موفق شدید.”

در پایان یک جلسه استماع وضعیت روز دوشنبه، مک هیل به هالینگزورث دستور داد تا با فلش مموری که دادستان ها به او تحویل دادند به دادگاه بازگردد.

هالینگزورث روز سه شنبه ادعا کرد که سگی فلش مموری را خورده و قاضی بارها حرف او را قطع کرده است.

مک هیل هولینگسورث هشدار داد و به او گفت که اگر سه بار صحبت هایش را قطع کند، به دادگاه اهانت خواهد شد.

پس از صحبت با هالینگزورث روز قبل، قاضی به سرعت دوباره در روز سه‌شنبه عصبانی شد، زمانی که هالینگزورث، 34 ساله، ادعاهای خود را مبنی بر اینکه هیچ ماده کشفی دریافت نکرده است، از جمله صوتی از دوربین داشبورد که به گفته دادستان‌ها آنها را ندارند، تکرار کرد.

“درایو فلش کجاست؟” مک هیل پرسید.

هالینگزورث، که از قاضی خواست به این فعال سیاسی دستور دهد دست راست خود را بلند کند و قسم بخورد که حقیقت را بگوید، گفت: “سگ من آن را جوید.”

«پرتش کردی بیرون؟ و ضمناً دروغ گفتن با قسم جرم است. مک هیل گفت، این شهادت دروغ است.

زمانی که هالینگزورث مدعی شد که دادستان ها شواهدی را از او مخفی می کنند، عصبانیت مک هیل شعله ور شد. کریستینا دراکوپولوس، دستیار دادستان ایالتی، گفت که دادستان ها همه پرونده های این پرونده را در “چندین” مناسبت به هالینگزورث تحویل دادند و روز دوشنبه یک پیوند آنلاین به همان پرونده ها برای او ارسال کردند. هالینگزورث اعتراف کرد که آن فایل ها را دانلود نکرده است.

مک‌هیل گفت: «من می‌خواهم از شما بدانم که چه حقی دارید و چه مبنایی دارید که این ادعا را علیه دادستان‌ها مطرح کنید. شما می گویید (فایل ها) را دارید، دیروز گرفتید. آیا هنوز می خواهید آنها را به پنهان کردن مدارک متهم کنید یا می خواهید آنها را پس بگیرید؟»

در حالی که هالینگزورث برای چند ثانیه بی حرکت ایستاد، قاضی شروع به صحبت کرد.

“فکر می کنم شما فکر می کنید، زیرا…”

“من میتوانم صحبت کنم؟” هالینگزورث مداخله کرد و در مورد قاضی صحبت کرد.

مک هیل گفت: “همین! تو تحقیر شدی! او را پس بگیر.”

هالینگزورث از زمان اخراج علنی وکیل مدافع خود در اکتبر 2020، برای هدایت سیستم دادگاه تلاش کرده است. عدم آگاهی او از رویه های دادگاه از زمانی که مک هیل وکالت خود را آغاز کرد در اتاق دادگاه به نمایش گذاشته شد.

با اعتبار روزانه برای رفتار خوب، Hollingsworth باید در اواسط ژانویه آزاد شود.

انتظار می رود او در 21 ژانویه به دادگاه بازگردد.